Gitarrer, gitarrister, strängar, ackord, stämskruvar, tabuluatur, majklanger <3 <3 <3

Jonas har visat mig en gitarrist på Youtube som övergår allt jag sett tidigare. Lyssnar på hans instrumentala njutningar på Spotify just nu, och imponeras. Tänk om jag en dag skulle kunna spela på det sättet... i himlen kanske :) han har verkligen en speciell stil, sitt eget sätt att använda sin gitarr, få liv i den och bevisa att den är ett instrument utan gränser


Andy McKee - Drifting

Snart ska jag gå på gitarrlektion :) Lira gärnet :) hehe, tjaaaa inte som McKee kanske men, Jensen-stile duger...
Sen ikväll "flyttar" jag till Maria. Bara under veckan, varken mor eller far är hemma. Det ska bli mysigt med some sister-time :)

Bye, bye disken kallar!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaaaaa!! Han var i Sverige för ett tag sen, Niklas överraskade mig med biljetter så vi såg Andy på gitarrfestivalen i Uppsala. Det var fantastiskt. Satt som förstenad hela konserten, haha. Håller med dig, han ger hela gitarren liv!



Pusssss

2010-02-22 @ 08:23:51
URL: http://sofy.blogg.se/
Postat av: mamma

Låter som en koncert för DIG Victoria! OCH Jonas. OCH MIG (tex!)

2010-02-22 @ 08:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0