Bubblig



AAAh :) En bild, bara för att. Mimmi och jag hade det jättemysigt den där dan då den där bilden togs. Den där den där. Kul med bilder, så man kan minnas lite :)

Nu har jag nytt, frescht skrivbord här i mitt rum. Fast golvet ser ut som en elfantkyrkogård. Eeeh? Kanske inte, men nåt sånt. Rummet ser ändå underbart ut med nytt skrivbord, och hur fint ska det inte bli sedan, med ny säng och kanske ny byrå? Ingen ful kista eller dammig keabord. Helt nytt rum det kommer bli asso! Har en hel del jobb att göra tills jag är där, dock...

Nä, nu Victoria ska du skärpa dig, ja du ska börja skriva på din rapport och du ska komma igång riktigt ordentligt så att denna börda kan lyftas från dina axlar så småningsom. Ajöss, hörs förhoppnigsvis inte mer ikväll...
Kram!


Kommentarer
Postat av: Siggi

Du är så kul! Haha, jag garavde när jag läste ditt inlägg! xD

Och duktig också som ens ORKAR TÄNKA på rapporten, det gör inte jag för jag får dåligt samvete för att jag inte gjort den...



Btw, duvet väl att elefantkyrkogårdar är otur? Det säger dom iaf i lejonkungen (tror jag...P)

See yaaaaa tomorrooooow!!!<3

2010-02-02 @ 21:29:20
URL: http://siggitl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0