auuuf, ahhaaaaaaa å andas ut (gäsp med andra ord)

Nu får det faktiskt räcka, somnar snart mitt i alla krigsförbrytelser, utredningar, raketer och ockupanter. Israel-Palestina-konflikten kommer alltid att förvirra mig. Den är omöjlig. Om jag bara visste vad jag gav mig in på för tre veckor sedan. Svåraste fallet ever.

Nu ska det bli skönt att sova, imorgon måste jag skriva klart, hej hopp, det kommer gå så bra sååååååå.............................................................................
Oj nu råkade jag komma åt någon konstig knapp så internetmenyn försvann. eheee, vet inte hur jag ska göra nu rikgit?
well, well, gonattis :) Sov gott, dröm inte om Hamas. Dröm om sommaren! <3

Kommentarer
Postat av: Siggi

Tror du ska klicka på F11 eller F12 då :P datageniet xP

2010-02-11 @ 21:02:50
URL: http://siggitl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0