orken och det där lugnet

Tänkte säga godnatt. Tänkte bli lugnad av Silas spinnande ikväll. Bli vaggad till sömns av det. Det är det enda lugna just nu som finns. Ibland orkar jag tro att jag ska orka. Men jag orkar aldrig orka iallafall. Men snart orkar jag inte inte orka längre. Äh, orka det här. Jag kommer väl aldrig förändras till nåt bra igen ändå. Och glöm det jag nyss skrev. Jag menade det inte. Jag har en fantastisk framtid framför mig och jag kommer växa upp till nåt bra. När jag orkar.

Godnatt <3



Kommentarer
Postat av: Akhtari

sv: Hej!!! :D Japp det är jag som har tagit bilderna^^ ingen system kamera dock men fungerar nästan lika bra. Ja det var synd att vi inte kunde ses, hade vart riktigt kul om vi gjorde det... Men vi får försöka klämma in det nån gång :)



puss<3

2010-08-18 @ 21:00:36
URL: http://akhtari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0