Några saker

  • Den mensverk som nu plågar mig håller på att förtära allt som en gång har varit jag.
  • Aj.
  • Vattnet under S:t Eriks-bron var så var magiskt vackert i morse. Mitt hjärta grät av den storslagna skönheten
  • Mamma fyller år idag och Maria och jag väckte henne imorse med skönsång och vacker frukostbricka.
  • Min gamla klass är precis som förut, det gäller bara att komma in the mood.
  • Jag saknar min gamla klass.
  • Min "hemgrupp" är otroligt mysig då den innehåller de ungdomar jag älskar mest.
  • Jag kommer snart att ramla genom stolen för att jag har en sådan fruktansvärd mensverk.
  • Det här inlägget har tagit typ en kvart att skriva för att jag har en sådan fruktansvärd mensvärk.

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars dig! Ändå kunde jag inte låta bli att skratta när du skrev att du snart ramlade igenom stolen! ;)

2010-09-26 @ 05:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0