först e man blä å sen blir man gla igen

Det lukate kattbajs i halva skolan idag. Kattskit kattskit. Det fulaste ordet Hellevi kan säga, och det säger hon bara när hon blir riktigt arg. Go tant <3

 

 

Det kändes lite som en kattskitsdag idag. Men sen kom jag hem och fick höra att Maria klarat uppkörningnen och därmed har körkort. Dessutom fick jag märka att jag fått 2046,98 kronor in på mitt konto. Äntligen lööööön. Denna efterlängtade lön. Så nu är inget kattskit längre. morgondagen i skolan kommer jag klara av mycket bättre.

Om en stund åker jag med Jonas till någon affär i barkarby tror jag och tjackar nya sprnigskor. Ett par skor som är bra för mina feltrampande fötter och trötta knän. Får alltid ont i knäna när jag springer nu förtiden. Så har slutat springa. Men nu när jag får (köper för min välförtjänta lön) nya löpskor har jag inga ursäkter längre. 6 kilometer minst tre gånger veckan. Å därmed basta

 

Träffade denna söta, fina, goa människa när jag gick av på Kungsängen station idag. Det gjorde hela livet mycket lättare! Kärlek på dej elisabeth!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

åh du är för söt! <3 jag blir alltid så glad av att träffa dig också :) <3<3 puss

2010-09-10 @ 14:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0