eliiiiiit

Ohoooho. Har härmed inhandlat ett par Saucony löpar skor, värde 1599 kronor...men det var 20% REA på alla skor på Stadium (sista dagen idag!!) Nu kommer jag bli en grym löpare (eheheeehe, juste man måste ju träna massa också) utan ont i knäna eller fötterna. Dessutom är de extremt slitstarka sa Torsten så jag kommer inte behöva köpa nya löparskor på flera år. Jag känner mig faktiskt jätteglad, vill ut och springa!

 

 

Sitter just nu och kollar på klassikern "Fångarna på fortet". Nostalgiii där asså. Så kul att dom är i precis samma miljö, har samma progamledare (tom dvärgen) och flera av samma tävlingar. Vi hade ett datorspel med Fångarna på Fortet när jag var liten. Spelade det ofta med mina syskon.

 

Oj nu börjar det igen. Hejdå å så

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0