elev

Jo, jag hinner med ett litet inlägg nu innan jag ska cykla iväg till världens finaste gulligaste gugugu kille <3

har inte träffat min Jonas sedan i tisdags så nu är det verkligen dags!

 

Mycket kunde berättas om lägret jag åkte på 17:e augusti.

Tråkigaste: att Florian inte fick ledigt från skolan så att han fick stanna hemma.

Roligaste: Brutalt lerig fotbollsmatch.

Västkusten är fantastisk plats och det var så gott att umgås med alla de där fina människorna som bor där borta. Saknar dom som bara den. Jag är en riktig lägermänniska, älskar verkligen läger. Så tänkt mycket på lägret hela första skoldagen. Men det var nog ändå ganksa så kul att börja skolan. Inte superpepp, skulle hellre leva livet vid väskusten. Men ändå, de flesta brukar sakna gymnasiet när de slutat, så ska nog ta å njuta varenda dag.

 

Hade med kameran men den användes knappt, man hade liksom inte tid att hålla på å fota. Tog bara några få bilder under tågresan dit och nån bild när elisabeth och jag kommit fram ett par timmar innan lägerstarten. Vi satt på en mysig klippa och försökte laga mina byxor och knyta upp ett garntrassel...yaopp.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0