skolupdate

Sjungit "Streets of London" hela morgonen. Den blir så otroligt snygg när vi sätter alla stämmor. Konstverk!

Sov helt tills jag var tvungen att gå på gitarrlektion igår. Men glad att jag gick, gillar att spela gitarr. Sen kom Jonas upp och vi hade en lugn eftermiddag tillsammans innan jag åkte till Maria. Skatade och åt med henne, och sååååå härligt att sova med henne. Kändes så skönt att inte somna själv. Med min favoritsyster bredvid mig istället. Underbart!
Inte sjuk idag alls, fattar inte vad min kropp gick igenom för slags kris igår. Jättekonstigt. obehag...
Nu ska jag gå till Tanzborns nästa lektion, "musik för dans och teater", roligaste ämnet i skolan efter teater om man frågar mig.

Kram hejsidejsi


Kommentarer
Postat av: mamma

Gissa om JAG är glad du kunde få krypa tätt intill din älsklingssyster. Vilken gåva Victoria!!!

2010-04-22 @ 02:38:15
Postat av: mamma

Förresten tänk va bra att du inte blev riktigt sjuk!

2010-04-22 @ 02:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0