lite arg

Borde vara packande just nu men jag vill inte. Man måste tänka så mycket. Har räknat matte idag. istället för att skriva min idrottsuppsats. Ja men varför det då? Jo för att det där pappret som Mesen inte lagt upp på fronter plötsligt är spåååårlöst försvunnet. Det har legat och skräpat på mitt skrivbord i två veckor, har sett det varje dag, men just idag när jag äntligen skulle börja, näää då finns det ingenstans. Skoj, joo absolut, verkligen uppmuntrande. Tokroligt. Fick då isyället tid att plugga matte, men hade klarat provet utan den tiden, men istället komemr jag sitta och svettas blod i panik på måndag för att skriva den där uppsatsen.

Åker till Göteborg till helgen. Å då ska jag stänga av skolan. Snälla, låt mig åka bort från det. giv mii a brejk!
tror jag hörde mamma i hallen. Får gå dit så att hon kan hjälpa mig att packa, om hon skulle vilja det.
Annars så kan jag säga att jag är väldigt förväntasfull inför Majscenen men samtdigt tar den upp mycket energi, den blir så rörig i huvet på nå sätt. men är ändå väldigt kul att jobba me den i skolan. Vi är ena riktiga idésprutor, ES09M!

Äss, gonatt

Kommentarer
Postat av: Siggi

Jag är jätteless på den där jävla majscenen... Dom bara ignorerar ju en och så fort man har en annorlunda bild av vad som skulle se coolt ut så ignorerar dom det. Känns helt onödigt att vara på dom där lektionerna, skulle lika gärna kunna göra annat och få direktiv sen på vad "ni" (typ 2 pers) bestämt, jag tycker det blir crap. Helt nyanslöst och tråkigt att titta på.



Det är vad jag tycker.

2010-05-02 @ 13:20:02
URL: http://siggitl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0