let go for a while

Det ligger till såhär va att jag har studiedag idag och sitter hem med zeeeeero inspiration angående denna egentlgien enkla novellanalys jag ska fösöka knåpa ihop. Har redan svaren på alla frågar, ska bara skriva ihop dem till en bra text men icke sa nicke, Victoria vill inte skriva idag. men hon måste skriva idag. its's a hardknocked life for her...
Mams kommer hem i eftermiddag, tack för det, skönt mycket skönt. Meeeen jag ska vara barnvakt åt den finska flickan ikväll, och jag får ingen kontakt med henne, känns som jag pratar med en vägg liksom och hon säger aldrig nånting till mig. Inte direkt kul, kan inte va kul för henne heller.

Ääääh, nu ska jag väl fortsätta med uppsatsen så jag har skiten gjord, går ju snabbt och enkelt om jag bara fokuserar lite. ska bara läsa några bloggar först. eheeheheh....

kraaaaaaaam!


Kära, kära, kääära bror, jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0