Ibland känner jag mig stressad, ibland lugn, ibland splittrad, ibland fridfull.

Tisdagar=åka tåg med Florian. Alltsåär det inte så himla jobbigt att gå upp klockan sex, morgonen blir så rolig med Florian. Idag stötte vi på Mats också. Underbara Mats, han är verkligen en ovanligt fin, bra, schysst person. Den bästa ungdomsledaren som finns. var jättetrevligt att få prata med honom i en halv timme :) Så hm...tänkte göra en liten veckoplanering här på bloggen, bara för att själv ha lite koll:

Måndag: Pluggade med Jonas.
Tisdag: Gitarrlektion, hem å fixa byråbyte + träffa mamma, måste plugga matte - åka till Jonas på kvällen?
Onsdag: Slutar sent, kanske kan va med Elisabeth sen om hon är hemma?
Torsdag: Se "Aldrig ett land" med Florian på kvällen, innan det...va med Jonas?
Fredag: Emma kommer från Töftedal, möta henne i stan, kanske gå runt i stan, hem och köpa tacos, göra tacos, spelkväll och sleep-over med Emma, Florian, Elisabeth, Jonas och Charlotte?
Lördag: Kanske åka in till stan med Emma, följa henne till tåget, kl 15.00- servera på Per Sundlings 50-års fest hela kvällen.
Söndag: Kyrkan, jobba, va med Jonas hoppas jag.

Det blir nog en bra vecka :)


Kommentarer
Postat av: mamma

JA DET blir en bra vecka! Puss på dig min älskling!

2010-04-14 @ 00:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0