Några tankar en torsdag eftermiddag

Nu är det såhär att jag är ganska stolt :D
Väldigt stolt.
Av alla ettor på hela gigantiska St Eriks blev jag snabbaste tjej på att springa 5 kilometer terräng. Yeees! Åh, gör mig såklart bara ännu mer taggad att fortsätta springa. 27.26 minuter blev min tid. Inte en jättejätte bra tid men helt okej. Var några riktigta mördarbackar här och där längs banan. Jag var faktiskt den enda i min klass som sprang uppför dem. Åh, vad kul det var alltså!
Så, nu har jag fått vara stolt några rader, let's go on...

Jag älskar att jag går på en så estetisk linje som jag gör. Danslektionen imorse gjorde mig typ salig. Var så himla rappidoookul! Och imorgon, två och en halv timme teater igen. Från härlighet till härlighet :D


                            



Om en timme åker jag in till stan. In till stan för att möta cirka 25 galna musikaltvåor. Skakar lite vid tanken...vågar jag verkligen bli nollad? Vad tänker de göra med mig? Har hört rykten om kräftspad och lite annat. Tvingar de mig dricka typ spya blandat med ättika eller något vägrar jag såklart. Jag tänker ha kul...okej jag kommer bli utsatt men jag vill kunna se tillbaka på det hela som ett roligt minne. Jag hoppas verkligen att många från klassen kommer.

Jag vill ha lite mer rutin i mitt liv. Det är något jag börjat fundera på. Typ varje torsdag städar jag mitt rum, jag går och lägger mig tio varje kväll, varje måndag och onsdag tränar jag gitarr och gör läxor o.s.v. Det skulle nog minska på stressen. Nu skjuter jag upp saker och har ingen ordning vilket bara gör mig stressad. Känner att jag inte har mitt liv under kontroll. Har börjat tappa väldigt mycket hår vilket jag hört beror på för lite sömn och för mycket stress. Jag ska prova med rutiner från nästa vecka, ska bara komma på dom först. Skriver upp dom här så att jag inte kan fuska. Ska se om det hjälper. Isåntfall, prova ni också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0