helg är underbart nu för tiden

Jonas kom också till festen i fredags. Very, very nice, I think. Vi hade det jättetrevligt, en skön kväll verkligen. Love my family and love my Jonas. Lördagen blev också bra. var trött på Lördagskul, men kändes ändå meningsfullt att vara där. Barnen var så glada att det dragit igång igen :)
Florian, Elisabeth och jag åkte hem till Charlotte sedan (juste, glömda skriva, Charlotte sov inte hos mig i fredags kväll som det var tänkt). Där hade vi det så skönt som bara vi kan ha det. Pratade i många timmar om nya skolor, freakin out känslor, framtiden och så vidare, och så vidare. Vi är mästare på att prata. Fungerar väldigt lika, alla fyra faktiskt. Charlotte lagade ybergodmat oxå, wow my mage liked! Självklart dansade vi låss till ABBA and stuff like that you know. Så som bara vi kan.
Och veckans sista dag, en pangpooosh bra dag må jag säga. Sov uuuuut och vaknade uuuuutvilad. Länge sen sist och HELT underbart. Lyssande på söndagsmötet på internet, en mäktigt bra predikan. Åkte dit sen vid halv tolv, så var med på slutet av predikan + fick med mig nattvarden. Jonas och jag cyklade hem till mig på min cykel sen, (olagligt men mysigt att skjutsa) för attt käka lite innan nästa äventyr. Vi åkte till den nya kyrkan SOS Church Stockholm. Maria har varit med och startad den. Där var vi med på möte och Amritzer preached it well. De har gjort snyggt också i lokalen, otroligt snyggt. Elisabeth, Florian och mamma var med till kyrkan oxå.
Vi hälsade sedan på Jonas mormor. Joans har en väldigt mysig mormor. Väldigt gullig, söt, positiv och pratsam. Hon blev ju så glad av att få besök från sitt kära barnbarn och hans flickvän och hans flickväns mamma. hans flickväns mamma och mormor belv ju jättebrakompisar. De är lika. Vi fick god mat och god dessert, jaA det var ett mysigt besök.

Om jag är trött och sitter med två människor jag känner mig väldigt bekväm med på ett tåg, då kan det hända att jag plötlsigt blir nostalgisk över min barndom. Och om jag blir det när jag är sömnig och tillsammans med två jag kan vara mig själv med, då ropar jag ut hur mysigt det var att bo i ett sotrt hus när det var mörkt ute. Då tänker jag inte på att det finns andra människor på tåget där jag sitter. Nu vet ni det, kära klass. Om någon av er igen skulle hamna i samma vagn som mig när jag är i ett sådant tillstånd.
Hoppas inte min klass läser min blogg. Det vore konstigt

Plonk <3

Kommentarer
Postat av: fanny

jag läser men hihi :p

2009-09-13 @ 20:16:14
URL: http://fhenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0