All day long

Är ledig hela denna härliga dag :D Inga lektioner med andra ord, men måste plugga lite här hemma. Borde sitta vid köksbordet och skriva om politiska ideologier just nu egentligen. Det löser sig, blir skrivet snart. Kan ju allt om de där pörskans ideologierna egentligen. Känns lite drygt att bevisa det för ännu en lärare. Jaja, en A-kurs är alltid en A-kurs.


 


Norge kommer alltid va mitt favoritland, på sätt och vis


Igår var jag ledig halva dagen. Vad är det för slapp skola hon går i egentligen, den där Victoria? Tjooo, alla danslärare är i Paris på nån inspirationskurs och samhällskunskapsläraren och svenskaläraren var i ungdomsparlamentet igår. Egentlgien har vi en mattelektion idag men vi fick lov att räkna hemma istället. Vår lärare är väldigt flexibel. I just like it. Igår förmiddag åt jag pannkakor med Jonas som hade en fet håltimme vilket var en väldigt bra uppladdning inför en dag i skolan. Och idag kom Florian hit och åt med mig efteroms han inte börjar förns kvart i ett på torsdagar. Så jag bara har det bra jag. Har spelat massa gitarr, pluggat lite, städat på balkongen, sovit lääänge och andra sånna där sköna ledighetsgrejer. Ska om ett par timmar åka till Elisabeth, vi ska lira gitarr som bara vi kan. Och vid halv sju är det lovsångsövning på Arken vilket betyder ännu mer jammande. Hade tänkt träna idag, men har vart för oeffektiv uder dan för att hinna med det. Tyvärr. Very tyvärr. Det skulle va om jag åkte nu men då blir inte ideologierna skrivna om och ingen matte blir räknad. Dumma plugg. Dumma jag som inte panerat bättre. Jaja, får träna imorn innan ungdomsgården typ. Jonas ska iallafall springa 12 kilmoeter idag. Han är fabulööööst duktig. Bra gjort att klara den psykiska persen. Jag menar, det måste bli tråkigt att springa efter ett tag. Skulle aldig klara 12 km, även om jag hade kroppen för det.
...Nog om träning, azå sheeet, vad jag babblar idag. Ordbajs alltihop. Nu får jag nog sätta stopp innan jag skrivit en hel novell om ingenting.
Kram på alla lediga där ute. Vi har det skönt vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0