Trött uppdatering

Jag har en uppsats att skriva om värderingar men hur gör man när man inte hittar inspirationen och orken? Jag har inte skrivit en uppsats på flera månader, hur kommer man igång igen? Är dessutom sjuk och krasslig idag, har knappt en tredjedel av den ork jag brukar ha. Orkar ingenting. Vill egentlgein bara ut i skogen och lukta på alla höstlöv, men jag har för ont i halsen för att gå ut. Hoppas jag kan träffa Jonas sen idag, även om jag inte kan pussa honom. Kolla på film med honom eller liknaden skulle jag orka. Saknar honom.

Har haft en jättebra helg. Otroligt bra. Men sov inte så mycket. Har umgåtts med underbara människor konstant, hela helgen i Sala. Jonas och jag har haft många fina studner för oss själva. Vi hade mycket att ta igen. Oh, vilken bra helg det har varit. Får nästan ork av att tänka på den. Så glad gör den mig. Men är sjuk och trött. Så orkar inte ändå.

Jag måste skriva om värderingar. Måste skriva om värderingar. Skriva om värderingar. Om värderingar. Värderingar.

Ingen kram, jag smittar. *vink vink*

Kommentarer
Postat av: Carina Jensen

Så söt du är, Victoria! Du ska bli fort frisk!

Kram från mamma som borde ha lagt sig för LÄNGE sen, men som drack ganska mycket kaffe igår kväll...

2009-09-29 @ 01:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0