Träningsverk, ära och förnedring

Förlåt mig, jag har inte uppdaterat på flera dagar. Ibland har man inte tid, inte ork, inte lust. Typ. Kan berätta att nollningen i torsdags var jätterolig. Helt sjuk. Överdriven men feeeeeeett kul. Skämde ut mig helt brutalt och stank som en annan kossa. Men det var det värt. Det var kul och nu är jag en riktigt musikaletta. St Eriks har bra nollningstraditioner. Kommer alltid minnas nollningen som något positivt även om jag skämdes så att hjärtat dunkande i 110 ibland. Kanske berättar en annan gång vad vi gjorde mer konkret. Har berättat det för så många muntligt att jag inte orkar skriva ner det. Inte just nu iallafall. Är jättetrött och har bara ätit en bit chokladkaka idag. Fy på mig och mitt dåliga näringsvett. Ska gå och laga mat snart.

 
äggiga, mjöliga, sirapkladdade, bostongurkiga, utskämda ettor i Kungsträdgården och på plattan. Sjunger "We go togheter" på plattan.

Jag klättrade igår på klätterverket i Sickla. Nu smärtar det varje gång jag försöker greppa tag i nånting. Sån träningsverk i underarmarna så det är helt sjukt. Var där med Magnus, Maria, Marias kompis och Jonas. Det var första gången Joans prova. Han var hur duktig som helst!
Jonas, Elisabeth och jag såg på Troja igår kväll. Grymt bra film! Proffsig och känslofylld. Lite hemsk också...hade Jonas så det gick bra.

Idag ska jag städa lägenheten. Känns lite tungt att göra det alldeles själv. Städa är en samarbetsuppgift, har jag alltid tyckt. Men, jag ska städa själv idag, får använda mig själv som moralsikt stöd. Bör räkna matte också...och börja läsa romanen i svenska. Tänker lägga mig tidigt ikväll, är helt slut efter ännu en helg. Jag älskar helg. Men oj, man glömmer alltid att man behöver sova. Skulle kunna somna stående...

Ha det bra, och se till att lägga er i tid om kvällarna! Kramkram


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

du måste berätta för mig också någon gång vad ni gjorde på nollningen :P

det va fett mysigt med filmen fast den va lite blodig.. jag blev jätteglad att ni ville ha med mig :D det gjorde min kväll :) puss <3

2009-09-20 @ 21:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0