Mysmys på natten

Jag sitter hemma hos Elisabeth, vid hennes flashiga yberdator som hon fått helt gratis från sin flashiga yberskola Mikael Elias teoretsika gymnasium. Hjälp, vi har verkligen spridits åt hundra olika håll...Elisabeth har hamnat på världens mest seriösa teoriskola med bara teoretiska ämnen, Florian går på en typ flummig estetsik sekt eller nåt, venne vad alltså, Charlotte har hamnat i Nyköping ute på landet med massa bönder och jag går i Stockholms största skola på nån blandnigslinje med alla estetämnen. Shet, och vi hänger så bra ihop fortfarande.

Anyhooow.........

Har haft en jättebra kväll i kväll på Arkens ungdomsgård. Träffat alla de underbara människorna som gör mig så lycklig. Tack för att ni finns. Och Tack Jesus. Tack Jesus. I called, you answered. And you came to my rescue and I wanna be where you are.

Lyssnar just nu på jättemysig musik från Sofias blogg. är mysigt att gå i samma skola som hene. Blir glad varje gång jag ser den korta, leende rödtoppen i korridoren. Du sprider glädje, Sofy! Hugs on that <3


Isabeth<3



Elisabeth och jag äta kladdkaka. Mumsfillibappa.

Med vänliga hälsningar fröken Jensen

Kommentarer
Postat av: Fia

Nej men vad härligt det var att läsa! :D Jag blir så glad när jag ser dig med vill jag säga!

2009-09-17 @ 14:28:13
URL: http://sofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0