Youth everywhere



Snacka om att jag borde gå och lägga mig...och snacka om att det är irritierande att jag råkat komma åt någon okänd knapp så att allt på skärmen är typ tio gågner större. Man blir ju förvirrad.
Back to the point, ikväll har jag haft det fetabra på Youth i Uppsala. En konkret, rak och väldigt bra predikan talad av en rolig Kines. Mycket bra, värt att minnas. Träffade sköna mänskor såsom Jassa, Hanna, Maria N och Josua. Irene från Arken sjöng sin hit (put my trust) på konferensens musiktävling. Simon, Juuso, Janne, Sami och Erik kompade. Det var helt mindblowing. Har aldrig sett dem framföra den låten på det sättet förut. Simon slängde sig på pianot, han var helt vild! Det var energi i dem allihop utan dess like och det lät riktigt proffsigt. De bör ju vinna, helt klart!

Det var en lyckad kväll. Var mys att sitta bredvid Jonas, saknat honom under dagen. Kul att vara där med Elisabeth och Josef också, även om man inte hann umgås så mycket. Love you.
Ja det var så lyckat, förutom att jag mådde illa. Hela tiden. Mår fortfarnade illa, men nu ska jag sova bort det. Sketans åksjuka, jag är så himla känslig. Det släpper sällan alldeles för snabbt.

Godnatt, nu ska jag drömma att jag spyr :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0