"Your love is deep, your love is high, your love is all we ever need"

Måste bara säga att Helena Dansläraren är verkligen Dansläraren med stort D. Så bäst, så bäst. Now it's all said

Saker och ting ordnar sig om man pratar om det. Vad bra det är. Men varför är det då så svårt att öppna käften när man behöver? Fastän man lärt sig att det är det bästa sättet. Jag hade nyss livskunskap, very nice I think. Tycker det är lite lustigt att vi på förra livskunkapen pratade om just konflikter och hur man kan lösa dem. Hur man kan förhindra att de uppreper sig. Livskunskap är typ det bästa ämnet vi har i skolan. Det behövs ju på riktigt. Idag har vi pratat om Ja:n och Nej:n. Alla misstolkade mig hela tiden, vad jag än sa :P Hahahaaa, min klass är ju riktigt skön faktiskt. Eller vadå faktiskt förresten?
Okej, ibland stör jag min sönder på allt prat som kan bli. Igår hade jag ont i huvudet och öronen hela dan. Tyckte assynd om lärarna asså...men jag gillar ändå klassen i sin helhet :)

Phil Wickamn sjöng nyss i mina hörlurar, en man med en bra röst och bra budskap. Just to tell you.
Sen vill jag tacka Amanda Jenssen också, tack för att du sjunger så snyggt och gör så bra musik! Du räddade min svenskalektion igår.

Träffade Jonas en timme igår och tänk vad mysket ett timme kan betyda. Den dagens bästa timme. Var barnvakt på kvällen, ungen var lite snällare än vanligt så var ju skönt. Skulle plugga samhällskunskap när han lagt dig men ack vad det var ointressant, helt sjukt. Hur kan man göra så tråkiga böcker? Hur är det möjligt?! Dansade mig svettig istället på det stora golvet hos eva, med mörka fönster som speglar. Musiken hade jag i hörlurarna :P Åh, vad jag älskar att dansa själv! Så friiii man blir. Och vad snyggt man dansar. Ja, man har ju ingen att jämföra sig med så allt man gör blir snyggt.

Snart är det höstlov och då ska jag bara göra massa JA:n :D Vilket betyder att jag måste plugga sönder innan...   -.-

Jaja, nu ska jag gå. Har inte spelat gitarr på flera dagar, men nu ska jag på lektion iallfall. Ska träffa Jonas efter det och ikväll ska jag lära mig en dans i kyrkan...ajajaj. Kram på eder alla! <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är så mysigt att läsa din blogg Victoria! Tänk om jag hade varit varit bara hälften så klok som du är, när jag var nästan 16år. Förresten, lite klok var jag nog ändå. Jag var egentl ganska mogen för min ålder vill ajg minnas... Allafall verkar det som om du/ni har klarat av konflikten eller?... Snart ses vi min vän! Då ska du få en lååång mammakram!

2009-10-21 @ 02:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0