When you say my name, I disappear. Who am I?

Jag kom hem från Jonas för 45 minuter sedan. Han försökte lära mig spela "Oblivion" men han kom snart fram till att jag mer var en bloggare än en datorspelare. Kunde inte ens hålla koll på tangentbordet och musen samtidigt. Ojoj, har inte spelat dator på flera år och sist var det Sims. Haha, jag fastnade där man skulle välja gubbe, man kunde ändra ansiktet och hudfärgen och åldern och allting. Precis som i Sims. Där ville jag hålla på och fixa men Jonas blev snabbt otålig. "Typiskt tjejer"
Det var ett ascoolt spel iallafall. Sjukt verklighetstroget. Det kändes ungefär som att vara med i en film. Kanske lär mig hur man gör om några månader...
Jonas och jag hade jättemysigt ikväll iallafall, ett par timmar bara vi två. Mysiga, söta Jonas<3



När en kvinna som är skolsköterksa som mamma känner hörde mig prata ikväll sa hon att jag borde vara tyst några dagar om jag inte ville förstöra mina stämband. Jag lät så rasslig. Kan ha och göra med att det kändes som att min hals skulle rinna genom mig och landa i magen som en pöl blod samtidigt som någon stod med ett rivjärn och drog upp, ner, upp, ner på sidorna. Jag ska absolut följa hennes råd, särskilt om det kan göra att rivjärnet slutar riva och blodet slutar droppa. Så, ajö världen, nu ska jag vara tyst ett par dar. Fy vad jobbigt, inte kunna utrycka sig. Men är det det som ska till så är det det som ska till.

Godnatt då säger jag, nej menar skriver jag. Säger absolut ingenting. kram kraaaam :)

(Vem kan lösa gåtan i rubriken?)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag kan! :DDet är tystnaden! Listade ut den helt själv. :)



Svar på fråga: ja, musikspelaren rök för jag såg att det är olagligt att publicera musiken på det sättet, det är som att ladda ner låtar och publicera dom själv. Tråkigt om nån hittar musikspelarn och jag få skit, tänkte jag. Så tyvärr, ja! Saknade den också. :X ^^



Kram på dig vicky. Och vi kör järnet med NG! :D

2009-10-06 @ 18:47:23
URL: http://sofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0