Thaaa Höslov

Har varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna, och antalet läsare har halverats om inte ännu värre. Happ, så var det med den statistiken...
Men jag har ju haft fullt upp! Har haft det så himla bra, det är ju lov här i huset :) I tisdags var jag på pannkakspicknick med Jonas, Charlotte och Josef. Jättemysigt, åt pankakor och drack varm choklad under solnedgågnen vid Lillsjön. Hösten är vacker, fastän den är så kall. Jonas och jag hade ju varandra att värma oss på, men de andra frös lite (mycket) :/ På kvällen såg vi på Fight Club i mitt vardagsrum, även Victoria N och Elisabeth joinade. Väldigt spännade film, bra gjord och så, en intelligent film. Men...skrämmande.
Charlotte sov här sen, vilket innebar massa gitarrspelande och annat mys.

Jonas har sedan länge utlovat en överraskning till mig som firande av min födelsedag. Senare bestämde han sig också för att slå ihop det med våran 5-månadersdag. Så i onsdags, tro det eller ej, såg vi på teater på dramaten! Han är verkligen undebrar, bjuder mig på teater. Han vet att jag älskar teater men har själv aldirg varit så jätteförtjust. Men dit tar han mig och i det mysiga mörkret får vi se världens roligaste skådespelare i en riktigt humoristisk teater av Shakespare. En fantastisk upplevelse! Och så tillsammans med Jonas, kan det bli bättre? Vi hade det så mysigt och skrattade så hjärtligt. Skådespelarna var verkligen otroliga, så skickliga att man nästan ramlade av stolen. Satt och log i princip hela showen igenom. Tack Jonas! Kul var det att Jonas också upptäckte att teater är roligt :)

   
Klicka och se bilderna större :)

Nu har jag berättat lite av de senaste dagarna, finns mer men tror inte man orkar läsa så mycket mer. Jag ska nog ta och äta frukost nu. Ikväll blir det Youth och under dagen måste jag plugga. Men ha en en härlig fredag ni med, kramenkram!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Kul att det blev en lyckad kväll för er :) Och tack för att du gillar min blaggdesign :P har finslipat den nu. Så för tillfället är jag nöjd. men kommer säkart göra om den om en månad igen :P jag kan absolut hjälpa dig med designen, men jag gör det gratis såklart :) du har en snygg bakgrund som man skulle kunna göra något av... jaja vi kan snacka mer ikväll på väg till Youth (om du har sett det här då) pussen <3

2009-10-30 @ 13:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0