Solig skola



Idag är jag i skolan igen, skönt måste jag erkänna. Man kan inte gå hemma och dra benen efter sig hur länge som helst. Har datakunskap just nu och väntar på nästa instruktion från herr lärare Alberto. Jag är klar med mina fina diagram. Gick tyvärr inte att lägga in dem här som bilder men, tro mig, de är fina! Har världens finaste bilder. Bland annat får en bild på Jonas och mig stå för Saab... :) hihi!

Storstädade i min dator igår, om någon undra. Vilket megarbete!  Skönt att få det gjort, men ack vad ont jag fick i ögonen.
I eftermiddag ska jag gå en höstpromenad med Jonas och ikväll blir det ungdomsgård på Arken. Charlotte kommer dit :D :D :D

Jag gillar att solen lyser in genom fönstret just nu och värmer upp mina stela axlar. Ibland glömmer man hur kall hösten är. det är bra för då kan man tänka på alla vackra färger i stället. Hugs on that<3

Två av bilderna i mitt fina cirkeldiagram:

 

 

Den första fotad av Mimmi, tror hon vill ha copyright på den. Jonas och jag på båda bilderna :) kramkram!


Kommentarer
Postat av: florian

Hej! jag läser din blogg, bra va? :) jag läste också massa saker från i våras du skrivit... hm kan berätta mer om det själv istället. hoppas du mår bra.

2009-10-09 @ 18:19:25
Postat av: florian

Hej! jag läser din blogg, bra va? :) jag läste också massa saker från i våras du skrivit... hm kan berätta mer om det själv istället. hoppas du mår bra.

2009-10-09 @ 18:19:45
Postat av: Victoria

Ja, jättebra, jättekul :D Blir glad, vad kul att du kommenterar också, fortsätt gärna med det :) Från i våras, oj, då när jag inte mådde bra? ja, berätta om det sen. kramar!

2009-10-10 @ 10:29:24
URL: http://jensenvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0