skolan

Är fortfarande glad för att jag faktiskt skickade motionen, färdig och fin imorse. Hoho, den är överstökad!
Sitter i skolan nu, i ett tyst bibliotek. Surfing surfing ya know. Våran så kallade teambuilding blev klar en timme "för tidigt". jag har inte direkt bråttom hem, räcker om jag kommer til lstation drygt fem. Ska vara på Arken halv sex. Men, det jag vill komma till iallafall är att jag utan problem kan sitta och vänta på Anna här. Spela roll om jag sitter vid datorn hemma eller här liksom? Fast det är klart...rummet borde städas. Äh, jag tar det en annan dag...

Lycklig när jag tänker på helgen. Ungdomarnas kväll på fredag, gillar att uppträda och så, plus massa kompisar så väldigt bra kväll. Ska till Maria på lördag, wonderbaaar! Saknar henne jättremycket, och på lördag ska vi ha en hel dag bara för oss själva, en systerdag. Åh, Maria <3 Söndag ska jag till kyrkan vilket också är rejält nice och uppbyggande. Sen hoppas jag att jag ska va med Jonas och kanske några till. Om jag hinner ska jag städa och plugga också. Bra helg, oh yes!
 nu kom anna hejdå, kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oh Victoria jag är stolt av dig som faktiskt ändå inte ger upp (mitt i "skiten"!)! Och Jonas är en äkta pärla! Verkligen! Jag tycker att Elisabeths förslag till dig var jättebra. Så "pedagogiskt" och genomförbar tror jag! Tack Elisabeth att du stöttar min prinsessa! Jag tror oxå att du hjälper dig själv mer än du anar när du skriver ner rätt från hjärtat. Och sen att prata med (och prisa)din himmelska pappa om det ger balsam till en stressad själ. I know! Jag är ute o går i regniga Bergen idag. Det har dock varit strålande vackert höstväder sen jag kom! Saknar ER här! Ska jobba inatt. Stor puss! Pussa Maria så mycket från mig! Gläder mig med er som ska få va tillsammans-bara ni två!

2009-10-15 @ 16:59:16
Postat av: Anonym

2009-10-15 @ 16:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0