Skickad

Åh, så skönt. Jag tryckte just på "send" knappen på min yahoomail. Stefan har redan fått den i sin Inkorg, nu väntar bara en bedömning. Bara och bara...
Jonas var mitt moralsika stöd igår. Jag kände mig inte alls lika ensam och stressad. Det gick ksom smort vettu, och nu är jag faktiskt riktigt nöjd med min fina motion. Ungomsbrottsligheten kan ju faktiskt minska, om man följer mina idéer :D haha, nej det kasnske den inte kan men jag har ganska bra förslag ändå...
Gick upp en timme tidigare idag för att göra en sista finslipning. Nu måste jag gå, skolan kallar. Dans första lektionen :D sen ska vi ha teambuilding inför ungdomsparlamentet. Istället för att se på tvåornas musikal. Dumma parlament.

Måste skynda, hej å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0