Mystiskt mys <3

  
Årets första vårdag. Tiden var ung, vi visste så lite om vad som låg framför oss. Men vi tyckte om varandra redan den första vårdagen i Göteborg.

Vad det var härligt att gå tillsammans med Jonas i skogen idag. Jag älsar djupet i höstens färger, jag älskar mjuk mossa på marken, jag älskar mystiska träd som sträcker sig mot en tät himmel och jag älskar Jonas hand i min <3
Vi hann promenera ungefär en timme innan jag var tvungen att åka till Arken för att öva dans inför Faddergalan den 31:a Oktober. Gick bra ikväll, jag känner att det blir lättare och lättare att lära sig nya steg och kombinationer. Jag tvingas lära mig att lära mig i skolan. Trodde faktiskt inte att jag skulle utvecklas så snabbt, jag var totalt hopplöst när det gällde det där förut. Ändå är det så himla kul att dansa! Måste säga att Micke är grym och så himla modig, hur många killar vågar dansa liksom? Han gör det allenast för att gå emot strömmen :P

Nej, jag ska gå och lägga mig nu, vill inte vakna lika dödstrött som igår imorgon bitti. Asså hjälp det var helt extremt, jag gick och la mig tre gågner efter att jag gått upp. Somnade på tåget och sov 90 minuter när jag kom hem. Käre värld. Godnatt!

Jag vill aldrig mer ta någon jag älskar för given. Det skrämmer mig så de gånger jag kan förstå att du inom bara några månader inte längre kommer finnas. Försvinn inte. Snälla Bestefar, försvinn inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0