Lite stressad egentligen (Rösta på team Caroline!)

Om 20 minuter ska jag befinna mig i Bergvägens samlingslokal. Vi ska samlas då för att dra igång Lördagskul klockan 12, eller så var det klockan ett?  Idag blir det alltså sjungande, hoppande och lekande för mig. Ska spela lite teater också för barnen. Efter allt detta kommer Charlotte hit. Vi ska äta köttfärssås och spaghetti på berget, vi ska baka något gott, vi ska meta i lungnan ro, vi ska göra fina kort och vi ska se på Körslaget. Så ser schemat ut. Väldigt nöjd med det måste jag säga. Charlotte i mitt hjärta <3

Hade jättemysigt och trevligt med Jonas idag. Vi tog en lång promenad genom Livgardet uppe i Brunna (finns så himla fina naturområden i Kungsängen) och njöt av alla stora ängar, den klara luften och de vackra träden. Pratade massa, om både viktiga och oviktiga saker. Hittade ett ödehus också...ett ganka skrämmande ödehus. Var faktiskt riktigt rädd när jag gick runt där inne, kändes som någon knarkare skulle titta upp på oss med blodsprängda ögon vilken sekund som helst. och skrek det gjorde jag, när vi fick se en svart skepnad stå längs väggen. Var helt skräckslagen.
Vet ni vad det var? En pricktavla formad som en soldat, huset var nämligen Livgardetgrabbarnas tillhåll. Då var inte saker lika mystiska längre, men men...

Kristoffer Aspsén var på ungomsgården igår och snackade till oss. Vilken häftig person alltså. Beundrar verkligen honom.

Ojoj, måste skynda mig äta frukost nu, ska snart springa ner till lokalen. Kram på er alla, have a blessed saturday
och rösta på team caroline ikväll i Körslaget, otroligt viktigt! De är värda vinnare, Samuel, Tobbe, Micke, Caroline och Jenny är bäst alltså! Rösta, rösta, rösta!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0