Har tyvärr inte varit ute i solen än. Kanske ska gå ut snart


Den här låten har jag försökt klinka mig igenom ett antal gånger idag. Omöjligt att sjunga samtidigt. Men väldigt väldigt fin låt. har fått den som gitarrläxa. Svårt! Men kan början och börjar få lite lite flyt, men det går ju absolut inte så här snabbt. Alltså så snabbt som det ska gå. Ska sätta mig i soffan och fortsätta att kämpa snart, så att jag har något att visa upp min nästa gitarrlektion. Har förberett min bokredovisning idag också, så jag är faktiskt ganska duktig :)
I början av den här dagen kändes faktiskt allting piss men plötligt bestämde jag mig för att sluta se på mig själv som en förvirrad känslomänniska som bara förstör för alla. Jag bestämde mig också för att sluta tänka så mycket och njuta av att vara tonåring. Tänk vad skönt man har det egentlgien. Nej, jag ska vara nöjd min livssiation. Sluta tänka så mycket att jag bara förvirrar och komplicerar den. Jag ska va nöjd med livet och med mig själv. Bara onödigt att vara missnöjd.
Kram på er och - inse att det är förspilld kraft att orora sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0