Godnatt

Jag kom nyss hem från en härlig kväll på Arken. Jonas och jag tog det lugnt, jag var trött och vi hade sett varandra så lite den här veckan.
Imorgon klockan 07.51 bär det av mot Bengtsfors. Jag är något orolig. Jag är lite rädd för att på riktigt inse att det här blir en av de sista stunderna med Bestefar. Jag har inte förstått sanningen i det än, definiviteten. Imorgon kanske jag kommer förstå, eller så kommer jag inte det. Jag vet inte vad jag hoppas på. Jag vet bara att jag vill göra de sista dagarna i Bestefars liv så glada och så ljusa som möjligt.

 
Julen för fyra år sedan. Man trodde att du skulle leva för alltid. Du har alltid varit så pigg och frisk. Cancer är det märkligaste och det hemskaste

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härlig bild det här är! Ja Bestefar har alltid varit så frisk och vital! Det kan vi bara vara så tacksamma för. Den sista tiden har han dock haft väldigt ont i sina knän, men cancer DET är nåt annat. En grym fiende. Det är gott att det finns EVIGT LIV..... TÄNK va trist det hade varit ANNARS! Det kommer inte att bli sista gången vi ser honom när han lämnar sin jordiska kropp - vi KOMMER att se honom igen - fullt frisk och superglad! YES! "Give me five"! :)

2009-10-29 @ 23:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0