Friendship <3

Florian åker till Skellefteå och är borta hela höstlovet. Jag har inte sett honom på en vecka. Sånt är sorgligt. Jag saknar Florian. Jag vill inte att han ska försvinna ur mitt liv, vi är vänner och vår gemenskp är unik. Jag önskar att veckan hade en till dag. Då skulle man hinna med att träffa dem man vill träffa. Och jag önskar att skolan höll sig till skolan, ja att inga läxor fanns. Men nu är det inte så. Därför måste jag börja omprioritera. För jag vill inte förlora min vänskap.

 Några bilder på Florian som varit en riktigt bra vän helt sen sexan:













Har tappat bort massa bilder :( Aja, Florian jag saknar dig!

Jag vet hur det känns...


Kommentarer
Postat av: florian

åh Victora! va glad jag blir när jag förstår att jag betyder något för dig! :) asså verkligen as glad. :) jag behöver också jobba med mina prioriteringar just nu.

2009-10-31 @ 16:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0