Fredag + lov


`               

Dagen idag var helt okej, bättre än igår iallfall. The performance kändes inte så hemskt iallfall, även om alla andras var tusen gånger bättre. Skratta mig nästan av stolen ibland. Det finns mycket kreativitet i den här skolan alltså, mycket! Tyvärr hamnade inte så stor del av den i min grupp...aja, nu är det där historia och ett hörlov is coming soon. Närmare bestämt idag. Är ledig från allt vad skola heter (där ljög jag, måste plugga massa nu på lovet) och Hanna kommer att komma hit. Massa mys med alla vänner ska det bli, hoppas jag. Och mys med Jonas <3 På onsdag har vi varit tillsammans i fem månader :)

Dessutom ska jag åka till Bengstfors. worried

Fredagskväll = massa härligt umgänge och bra möte på Arkens ungdomsgård. Åker nog dit lite senare just idag, men dit ska jag iallfall :)

Fy vad jag fryser om fingrarna. Ska nog krypa ner under täcket en stund och värma mig. Brr! Har lust att ta ett varmt bad också. Får sche, får sche :)
Kramkram!

Kommentarer
Postat av: lou

Nämen bengtsfors! vad ska du göra där? jag hade släkt där förut ^^

snygg blogg :D

2009-10-25 @ 15:47:59
URL: http://landulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0