Ett par vardagar

Jag är rätt kass på att uppdatera. Hade tänkt skärpa mig. Japp

Här står städning på schemat. Rummet ska bli fint och dammfritt, ett behov som skrikit på åtgärd i flera veckor...nej, Victoria är inte den som har tid att städa allt för ofta. Åker till Arken och spelar sen ikväll , under Samis ledning.
Blev så sjukt lack på den där Sara i teatertrean som ska regissera oss i grease i sitt projektarbete. Alltså, Anna och jag satt i skolan och väntade en timme för att träffa henne och resten av gänget klockan två, då hon skulle meddela alla roller. Och där sitter vi, till kvart över två till och med och så komem rhon och säger att hon inte suttit sätta ngåra roller förutom en. Nej, usch. Anna och jag morrade hela vägen hem sen. Blaa irriterande.

Matteprov blev överstökat idag och det var svårt, svårt, svåååårt. Hoppas nästa prov går bättre.
Klassen var störd igår på engelskan. Jag tycker om min klass men inte på engelskalektionerna. Inte alls. Klassen avskyr vår engelskalärare, jag är nog den enda som inte har något emot honom. Detta visar dem genom att va enorm uppkäftiga, kaxiga, störiga och jobbiga på engelskan. Förlåt mig kära klass för detta hemska uttalande men det är så jag tycker.

Oj, det blev ett ganska klagigt inlägg... Jag mår egentligen jättebra, förutom att jag hostar, och jag går runt glad i kroppen hela tiden :) Igår var jag hos Jonas, bara ett par timmar, men jag tycker så mycket om att vara med honom. Bra dag i går, bra dag idag. Anna ska antagligen sova här ikväll på grund av de att bussarna går så konstigt där hon bor och vi börjar en udda tid imorn pga skolfotografering. Så det blir en rolig kväll, ser fram emot att ho ska komma hit :D

nej, nu måste jag sätta ordentlgit igång med städningen om jag ska hinna. kramiskramis!


Kommentarer
Postat av: corree

haha jag håller med om att engelskan är ganska så.. kaosartad :p

2009-10-01 @ 21:49:11
URL: http://candybontex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0