En fin speciell dag

Ja, jag är självklart ledsen för att Team Caroline åkte ut ikväll. Fick reda på det ganska nyss. Kunde inte titta ikväll då jag var hos bestefar. Nu sitter jag hemma hos min bror och svägerska, min bror är för tillfället inte hemma. Vi har det jättemysigt, lysnnar på mysmusik, hur vacker musik som helst. Älskar Eva cassidy säger jag bara, och Jon Mclauglin, och Amanda Jenssen, och Jack Johnson, och Jason Mraz och Simon & Garfunkel och... ja, jag älskar musik. Mysig akustisk musik med vackra melodier först och främst.

Det var bara roligt att träffa Bestefar idag. Han verkade inte alls sjuk, bara lite blek. Han ser verkligen till att njuta av livet nu sina sista månader. Det gläder mig. Jag har fortfarande inte fattat att han är sjuk och kommer att dö. Jag vill inte inse det. Bestefar har alltid varit en trygg del av mitt liv, och det var så himla roligt att vara med honom idag. Det skrämemr mig att han kommer försvinna. Nej, jag förstår det inte.
Känner mig iallfall väldigt glad efter besöket, förutom de gånger jag kommer på att det var en av de sista gångerna jag såg honom. Vi träffar honom imorgon (idag) också.

Jag fyller faktiskt år idag, eller imorgon. Alltså den 25:e. Så när jag vaknar om ngåra timmar efter att jag lagt mig är jag 16 år. Äntligen. Hur länge har inte jag varit yngre än alla i mitt umgänge? Hah(!), Jonas kommer aldrig mer kunna reta mig för att jag egentligen är femton.

Måste bara säga att det är så mysigt att vara med Carolina (min svägerska). Att bara se henne gör mig superglad. Hon är verkligen en bärare av Guds härlighet och godhet. Det har varit en jättejättebra kväll här. En stark kväll.

Nu tjatar de på mig, jag måste stänga asv. Alla vill sova. jag har underbara syskon :)<3 Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0