Människor jag älskar

   

Ibland när beslut måste tas trots att ena halvan av en själv säger "nej nej nej" och andra halvan säger "jo, det är bäst så" blir det ganska jobbigt för en själv. Man bli ganska förvirrad och efter att beslutet tagits kommer man undra många gånger om man verkligen gjorde rätt. Och det komemr visa sig om man gjorde rätt. Och ibland kan man känna sig som en hemsk person på grund av att ens inre är så förvirrat och vill så många olika saker. För när man vill olika saker samtidigt blir man lätt en ganska opålitlig person. Vilket är skrämmande för en själv och för personer i ens omgivning. Så är det bara. Det var dagens faktatext. Ett annat fakta är också att man kan få hjälp med sitt förvirrade jag så att man blir en mer pålitlig person.

Efter denna inte så glada faktatext kan ja berätta att jag är väldigt tacksam för alla er människor som jag älskar. Jag älskar er väldigt mycket. Tack för att ni finns. Det gör mig glad. tack för att ni respekterar och älskar mig trots mitt opålitliga, förvirrade jag. Och tack för att ni vill hjälpa lilla förvirrade Victoria ibland.

   

Kommentarer
Postat av: Carina Jensen

Hallå där! Jag uppfattar inte dig som en opålitlig förvirrad person eller vad det nu var du sa!

2009-10-09 @ 00:50:01
Postat av: Carina Jensen

Var är de vackra utsiktsbilderna ifrån? Dvs den t.hö är väl Bergen. Men den andre?

2009-10-09 @ 00:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0