In this lägenhet

   
Gillar hösten, men ack jag saknar sommaren!

TjaaA, dagen har passerat och många tankar har seglat förbi lite här och var, sådär som dom gör när man är helt tyst. Smög mig iväg på gitarrlektion trots att jag var sjuk, ville inte missa. Är glad att jag gick, det var kul som vanligt, även om det bara var lärarens röst som hördes under mina 35 minuter. Hade ett långt samtal med en god vän i morse, eller ja, min vän pratade, jag mm:ade och skrev några få svar på msn då och då. Lite kul :P Väldigt givande också. Min vän är bra.

Å så har jag suttit här resterande tid av dagen, chattat med två härliga människor vilket var bra och viktigt, tittat på några bloggar och rensat bland mina tusentals bilder. Gick upp för mig för en stund sen att jag knappt ätit på hela dagen. Har ingen lust att äta och verkligen ingen lust att laga mat. Men nu känner jag mig faktiskt hungrig så får så vad jag kan göra åt den saken.

Kanske blir det en sådan här dag imorgon också, känner mig inte särsklit frisk och med tanke på hur ansträngande det var att gå upp till Bergvägen från Ekhammarskolan förut lutar det åt att stanna hemma. Jag har ju egenltigen ganska bra kondition.
Aaaah, huvudet darrar, har suttit alldeles för länge framför den här burken. Hejdå burk, hejdå läsare.

Ja, jag är glad. Jag gläder mig i Herren :D Ifall någon undra alltså. Tjholoo, kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0