Vägg here I come

Ibland stör jag mig så på mig själv. Det måste vara irriternade för alla andra att jag är så överambitiös. Jag börjar förstå det. Jag måste tagga ner. Snart blir jag väl utbränd också. Det känns verkligen som det idag. Att jag ska bli utbränd alltså. Men jag typ måste aktiv hela tiden ändå. Jag älskar att vara aktiv egentlgien. Fast samtidigt älskar jag att åka tåg, att bara sitta på tåget och titta rakt ut i luften. Men jag är aldrig helt ur varv har jag kommit fram till idag. Så mycket jag tänker på hela tiden. Saker som ska hända, saker som har hänt, saker jag känner, bla bla, bla bla.
This day was a pain. Har varit ambitös men alla andra ahr bara stört sig på mig. Och inte har vi kommit fram till nåt bra (enligt mig). Imorgon ska vi uppträda för aaaaaaaaaalla esteter. men nå nskit. Ass ådet finns gigiantiska möjligheter i temat surrealism men shet vad vi har gjort det tråkigt. Förutom Ebbas och min låt, den har helt sjuk text. Men den komemr säkert bli en flopp den också, allt känns som en flopp. Jag känns som en flopp.
Imorgon är de här temadagrna överstökade. Skit it att de kommer va grundläggande för mina betyg. Vi kommer va sämst imorn men det är faktiskt inte mitt fel.

Fy vilket negativt inlägg! läs det inte är ni snälla, det är negativt negativt. Trist och tröttsamt. Jag är bara lack idag, det går över imorgon.

För att bli glad igen lägger jag upp några bilder på människor som alltid gör mig glad:











Ska åka till Arken om en stund. Det ska bli kul, är så mycket roligare att samarbeta med Elisabeth, Albin och Jonathan än med tråkmånsarna jag va med i skolan idag (nej, alla var inte tråkiga men a, äh jag är frustrerad just nu bara, därför jag är så negativ mot skolan. Gillar den och er egentligen). Vi ska öva drama inför faddergalan. Kramhej!

Kommentarer
Postat av: Lia ☆ Keep it real

HAHA skön bild, den där sista ;D



Gillar verkligen den i headern också, ser så lugnt och fridfullt ut :) Skit mysig bild!

2009-11-03 @ 08:35:33
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0