Några kvällsliga tankar

 


Näj, Körslagsnörd som jag är nu för tiden, fy vad upprröd jag blev på att Team Rigo åkte ut ikväll. Åkej, jag hejar på Team Caroline och hennes Norlingäng å snygge Samuel, men team Rigo var ändå hur bra som helst. Om inte Caroline vann så skulle Rigo vinna, annars skulle han komma tvåa. Det hade ju jag bestämt. Dom var så himla bra! Så åker dom bara ut, utröstade - helt utan anledning!
Ja, Körslagsnörd :P ... :S

Hade en trevlig kväll iallfall hos Anna-Maria, även om vi blev sura för att fel kör åkte ut. Å snart ska Victoria liten sova. Ska bli skönt att sova ju.
Just nu lyssnar jag på Johanna och Elisabeth sjunga Hallelujah. Jättevackert! Deras klass spelade in en skiva i nian. Så duktiga sååå!

   

Förresten tänker jag flytta till Norge. Efter att ha gått minst ett år på Arkens bibelskola. Men först av allt ska jag gå gymnasiet såklart. För att komma till saken fick höra idag om världens coolaste grej i Norge idag, ett år på folkhögskola med musikalinriktning där man åker på en 7-månaders lång turné runt hela Norge och spelar upp en musikal som träffar i människors hjärtan. Missionärsgrej, otroligt proffsig sådan. Vill gå den skolan så himla hårt! En dröm har fötts i mitt hjärta. Har alltid velat flytta till Norge också på grund av den vackra naturen och friluftskulturen. Dessutom är jag faktikst procentiellt mer norsk än svensk. Eftersom jag är halv norsk och kvarts amrekan, allt som bli kvar är en kvarts svensk. Okej, nu babblar jag här...det här att flytta till Norge och turnera med en musikal är bara något jag har väldigt mycket lust till, vi får se vad som händer. Den framtiden är långt borta och allt ligger helt och fullt i Guds händer. Men ville bara vädra lite drömmar här. Framtiden är ändå bra spännande :)

Natta folkens - sov kjempegodt!

<3 alla bilder i inlägget är tagna i Norge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0