Dimanche




Here I am again. Satt här alldeles för länge igår, datorn har någons slags klisterkraft, det tar ett par timma ratt ta sig loss när man väl satt sig. Blev lite sent men, läste världens roligaste blogg ändå så. Alltså den är så klockren, de skriver på nåt sätt så underhållande. Kan inte låta bli att le när jag läser deras speciella texter. Ja, väldigt speciella är dem, men underbara. Mina damer och herrar jag ger er Ny generations teamare i Stockholm: trechinos.blogspot.com    Verkligen läsvärt, min smak indeed. Vet inte om de uppskattar att jag gör reklam för dem men jag känner bara att jag måste dela med mig av denna glädje jag funnit här på internet, haha :)

Idag blir det 50-års fest. Fina Jonas fina mamma fyller år och jag har fått äran att vara med och fira. Är jätteglad för det! Hon är en underbar person verkligen, så varm och godhjärtad. Känner mig alltid väkomnad av henne, hur mycket jag än springer ner trösklarna hos Jonas :)
Så sitter här i rosa klänning, strumpbyxor och fixat hår, väntar bara på att åka. Ska gå ner till Sara snart och fråga om jag kan få skjuts.

Har gått upp för mig att de kommande dagarna blir riktiga pluggdagar. Har engelskaprov på onsdag. Massa plugg och nya ord där. Matten har jag kommit efter i, då jag var sjuk så här ska räknas. Sen ska jag skriva en motion till på torsdag, alltså ett lagförslag. Jag ska lösa problemet med ungdomsbrottslighet i Sverige. Lilla jag liksom. Käre värld, säger bara en sak: "A Jesus revolution is the only solution". Det är ju så egentligen, hur ska man lösa det liksom. Aja, jag kommer väl på något. Känns ganska svårt bara. Inget man gör på en kväll sådär...

Nej, nu är här dags att läsa lite engelska tror jag, minutrarna innan det bär av mot festen. Kram kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0