Dans och fläng

Har dansat hela dagen, här i Marias, stora, rymliga och ljusa rum. Så härligt! Men kan inte dansen...Har liksom ingen aning om vilka steg man ska ta på vilka ställen, då är det svårt att öva in dem. Så jag har improviserat fram något fint på de ställena istället. Maria och jag har haft jättemysigt. Jag har lärt henne danserna också :P Lite av dem iallfall. Nu flänger hon runt med kajaler och hårborstar och klädesplagg efter klädesplagg. Hon ska till kyrkan på persisk café kväll. jag ska till Anna-Maria och titta på Körslaget tillsammans med henne, Florian och Elisabeth.

Var en jättelyckad kväll igår, enligt mig :) Var kul att få uppträda, sprida lite glädje och lite eftertänksamhet. Gabriels låt som jag sjöng är så himla bra. Alltså texten är så talande. Det såg ut på publiken som att den gick in. Dansade en helt störd, men rolig dans, spelade ett knäppt drama, alla garvade. Josef är skööön!  Bästa var Albin och Jonathan - vilket radarpar. Deras helt absurda frågesport, man skrattade ju som en gnu på en åker (citat Charlotte). Dom kan bli humorprogramledare, belive me!

Nä, nu ska vi gå. kram å hej, ha en fin lördagskväll och rösta på team caroline!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0