Bara ett litet gulligt inlägg



Melissa Horn skriver musik som ingen annan. Djupa, ofta melankoliska, vackra texter och strömmande, lena melodier kompade av något enkelt instrument såsom gitarr eller piano. Hon ger nytt liv åt svenska språket, och uttrycker livets alla funderingar på ett sätt som jag aldrig hört någon göra förut. Absolut ett tips! Använd Spotify, det gör jag! (installerade det idag, happy happy!)

Jag har skrivit klart min uppsats om lösningar och pluggat lite samhällskunskap. Nu ska jag snart äta middag och efter det åker jag till Jonas och stannar där hela kvällen. Vet inte vad vi ska hitta på, jag är sugen på att samla ihop ett gäng och spela Risk. Jonas ska få förhöra mig på lite samhällskunskap också.
Pratat med Mimmi idag på msn. Saknar henne värsta mycket ju! Fina Mimmi <3
Saknar Felicia ibland, hon är riktig söt hon också. Jag glömmer aldrig när ni två kom till mig den där onsdagskvällen på klassresan, då när jag var så ledsen. Saknar er!



Felicia är den blonda och Mimmi brunetten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0