5845 dagar

Är 16 år på riktigt. Vilken ljuvlig känsla. Yes! behöver aldrig mer säga nästan 16. Åh, jag hade vi verkligen varit 15 i hundra år. Skönt att den åldern är över. Hur länge har jag inte skämts över att säga min riktiga ålder? Nu är ajg 16 iallafall, mycket bra. fast känenr mig på mig att det bara komemr dröja några månader innan jag vill bli 17...haha :P

Hade en superbra dag igår, trots att halva tillbringades i bilen. Fick en guidad tur av Carolina bland sminkhyllorna och fick massa nytt smink av henne och Christoffer. Var mysigt att träffa Bestefar på eftermiddagen. Vi åt födelsedagstårta tillsammans och tittade på bilder :)
Väcktes förresten av frukost på sängen av alla tre syskon. För första gången på mååånga år. Min bror Christoffer flyttade hemmifrån när jag var fem år så... Det var verkligen mysigt att vara alla samlade.
Dansade i bilen på väg hem, i den mån det är möjligt att dansa i framsätet på en bil... var kul, min syrra och min mamma är helt galna.

Idag måste jag plugga. Har läst allt man ska läsa i samhällskunskapboken, nu återstår det bara att kunna det. Sen ska ajg skrivaa en uppsats om lösningar på konflikter också. Dessutom ska jag förberede en redovisning av en bok. Dumma läxor alltså, pajar mitt lov. Barnvakt ikväll också, as usual :)

Nej, borde nog äta frukost nu...kram på er allihop!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Grattis i efterskott:)

Kramar Felicia i din första klass:D

2009-10-26 @ 21:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0