The transformation



SvennE skrubbades bort och kläddes av efter hemkomsten och den verkliga Victoria uppenbarade sig igen. Hon åt en god middag och tog sedan bussen till sin Jonas och hade en hejdundrans bra kväll. Tänk vad det är bra att vi kan ordna upp saker och ting. Det gäller att prata ut på en gång. Ett tips till alla par där ute. Både litet och stort, så fort det minsta känns fel - ta tag i det :)
Vi hade det iallfall väldigt mysigt. puss på det <3 Jag tror han var glad att det var Victoria som kom och inte SvennE, även om han ju tycker väldigt mycket om Pistvakt. Hehe :P 

Jag ska försöka få tag på de bilder som togs på mig med hela utstyrseln, ryggsäck med inbyggd stol och hela norrlandsköret.
Vet inte hur okej det är för de andra i klassen att jag lägger ut bilder på dem, jag skippar det nu iallfall. Det kanske kommer senare. Ska iallafall lägga upp på fejjsbooken snart.

Godnattkram alla människor - och inse att det är förspilld kraft att oroa sig. Säger det mest till mig själv.

Yours all/ Victoria

Kommentarer
Postat av: Siggi

Lägg inte ut bilder på bara mig på fejjan... Men på din blogg går bra:)

Det är bara för att jag vill inte ligga uppe och för att jag inte gillar att facebook äger allt man lägger upp, men gruppbilder och så är ok:)

2009-11-19 @ 18:51:32
URL: http://siggitl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0