Svejs hej

Bengtsfors is tha plaze to beeeee, ya know!

Jag har verkligen inte tid att skriva, men jag börjar förstå att jag är lite halvberoende. Håller egentligen på att leta finkläder just nu, så säg inget. Imorgon, helt totalt direkt efter skolan åker jag till Bengtsfors, där hela familjen ska ha fest för och med bestefar, möjligtvis för sista gången. Sorgligt och roligt på samma gång. Jag har skrivit en låt/ett tal idag. Ska dansa och spela lite sketcher också...
Nog om det, stress, stess, stress.
Det gick galant att hålla tal idag, och våran motion blev mest omtyckt.
Nu måste jag raska på med packandet och låttränandet, vill gå och lägga mig.
Uss, jag skulle inte skriva så här långt ju!

men iallfall, måste bara säga att fast jag är stressad just nu så är jag glad. men jag komemr sakna Jonas i helgen. Indeed
Godnattkram och hejs svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0