Playing the

Idag blir det att spela gitarr och sjunga härliga låtar tillsammans med Elisabeth vid plattan och T-centralen. Vi ska samla in pengar till vår älskade (och ofärdiga) ungdomsgård. Första gången vi spelar ute... ska bli så himla kul!!
Jag spelade gitarr i lovsången igår för första gången i mitt liv. Det gick jättebra förutom när jag spelade en helt annan låt än alla andra bara för att jag var så koncentrerad. Upptäckte inte att Sami sjöng något helt annat förns en bra bit in på första versen...ajajaj. Men annars, det har aldrig varit så kul att spela gitarr förut och jag hoppas jag kan få göra om det snart igen!

Elisabeth sjunger så himla bra. Jag älskar när hon sjunger. Hon har så varm och ren röst, en riktigt talang och jag älskar det. Så otroligt duktig. Jag älskar Elisabeth. Ska bli trevligt att va med henne idag, vet inte hur många veckor det var sen bara hon och jag umgick sist. helt sjukt, min Elisabeth! Å vad jag tycker om Elisabeth.


Så himla vacker och så himla underbar människa! tack för att du finns Elisabeth <3

Hejdå, nu måste jag göra mig i ordning. Kram och ha en fin lördag. Njut av den blå himlen och solen som visar sig.

- Vic's

Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk vilken gåva att ha en så god väninna! Bless u both!

2009-11-22 @ 02:12:28
Postat av: Elisabeth

<3 underbara uppblåsbara älskade Victoria <333

2009-11-22 @ 22:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0