Nej, sluta

Inget har gjort som jag vill idag. Speciellt inte jag. Mina känslor vispas runt som höstlöv i en tornado, precis som de där virvlarna Josef och jag såg i morse. Hormonerna flaxar runt som rastlösa fjärilar i min kropp och skapar en slags myr-spaghetti-illamående-känsla i magen. Och benen. Och ryggen.

Det är inte ofta mensen slår mig så här hårt. Tur att det går över snart. Jag orkar inte så många fler dagar av lidande. Jag tror inte att så många i min omgivning orkar med Victoria på dåligt humör heller. Jag har verkligen inte velat vara Victoria idag. Skulle vilja vara någon annan ibland, oftare och oftare på senare tid. Varför är det så? Något är fel på mitt känsloliv i dessa dagar. Det stämmer liksom inte. Jag är inte alltid den jag vill vara och den alla tror att jag är.

Jag gillar Disney's musik starkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0