Mina påståenden om 21/11 2009

:

154 kronor är absolut en start och oändligt mycket mer än ingenting.

Jag vill spela teater i Kallhäll igen.

Florian och jag skämmer alltid ut oss på fest.

Munspel är ett helt underbart instrument.

Det är kul att le mot någon när denne ler tillbaka.

Rolle är väldigt trevlig, tänk att jag tyckte att han var kall i början.

Jag har spelat Cecilia Lindh oräkenligt många gågner och ändå seplade jag fel på Västelånggatan.

Cannie, Carolyn, Sara och Maria från teatern är människor som gör mig glad.

Jag har saknat Jonas idag.

Elisabeth och speciellt jag behöver verkligen träna mycket mer inför nästa gång vi ska spela på stan.

Det är otroligt roligt att spela på stan, speciellt när man ser att människor blir glada.

Jag vill aldrig mer jämför mig med någon annan, jag duger fastän jag inte är bäst.

Gitarr spelar jag mest för min egen skull och jag är ingen supertalang.

Dag är en supertalang.


Godnatt.

(För er som inte vet så har jag spelat gitarr med Elisabeth vid gamla stan idag. Florian och jag har varit på jubileumsfest på teatern där han och jag spelade i sjuan. Då åkte vi alltid bil hem med Rolle. Det gjorde vi ikväll också. Cannie var vår regissör och Carolyn, Sara och Maria var medspelare. Information avslutad)

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för att du delar med dig av dina tankar och intryck! Speciellt gott för MIG att få del av dem ÂVEN om jag är så långt borta (Bergen)! Ni tjänade verkligen mycket mindre än jag hade trott måste jag säga, men det är sant som du säger - det är mycket mer än ingenting! Träna på ni - ni kommer att bli rena "radarparet" där ute! Puss på dig min älskling! Imorgon är det veckans höjdpunkt - äntligen söndag! Jag ska gå till min favoritförs. här i Bergen, "Kristent fellesskap i Bergen", även om jag jobbar inatt. Jag kan ju sova sen resten av dagen.. Det är så vederkvickande och andligt uppbyggande att gå dit så DET vill jag inte missa! Dessutom är det nära - yes. Jag bara "springer typ nerför backen"!

2009-11-22 @ 02:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0