Lejt najt. . .



Jag kom nyss hem, på tok för sent. Men jag förberedde faktiskt mitt tal hemma hos Elisabeth. Ja, imorgon ska jag hålla ett argumneterande tal mot ungdomsbrottslighet inför alla samelever på Tensta, alla musikalettor på S:t Eriks och alla teaterettor på S:t eriks. Jippie? nooo... Fick motionen som jag ska tala utifrån idag. Och då hade jag för en vecka sedan redan bestämt att träffa Florian, Elisabeth och Jassa idag. Vi lagade kyckling och bakade kladdkaka. Riktigt härlig dag med härliga vänner. Jag förberedde såklart mitt tal också, mycket koncentrerat *host*. Höll det sedan för Elsabeth och Flingan (han kom senare på kvällen och de andra gick runt halv nio) som tyckte att det var intressant. Att det var bra att jag pratade med händerna. Att ämnet var interessant. Att jag pratade för länge.
Typiskt mig.
Skrev prov för länge idag också, eller jaa, jag hann inte svara på en av MVG-frågorna för att jag använde för mycket tid på de andra frågorna.
Men på bokredosvisningen höll jag mig faktiskt till tiden, 04.59 är ju ganksa bra betyg om tiden skall vara 05.00. Hihi!

(Bilderna längst upp i inlägget är gamla gamla gamla, tagna med min förra mobil)

Nu får vi se hur det går med talet. Och med sången jag ska skriva. Och med dansen jag ska hitta på. Och med bokreferatet ja ska bokstavera ihop. Och med Kathy's song. Tja, jag är lite stressad, men får faktiskt skylla mig själv. Jag prioriterade mina vänner som jag inte umgåtts med på veckor före ovanstående saker. Det brukar ändå alltid ordna sig för mig, man har ju klarat en stressklump i magen förut?

Nej, Goder natt's och hejdåååååå's
Från eder Victoria:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0