Kolla coolingarna (pil ner)

 

Lyssnar på musikal-musik och har just skickat in stressläxan. Ansträngde mig inte särskilt mycket med den, pallade inte riktigt. Känns inte som det var så viktigt. Men skrivit den iallfall och analyserat lite om min stress. Nu ska här rotas igenom utklädnignskläderna...imorgon ska vår klass flippa ut totalt. Cornelia fick den fett freakade idén att alla skulle klä ut sig en vanlig dag. Bara för att färga vardagen lite :) Ska bli skitkul jue... bara jag hittar någon utklädning som funkar...ska kanske va kille, typ raggare. hehe, we'll see.

Måste säga att det blivit så himla mycket bättre stämning i klassen den här veckan. Eller det kanske bara är jag som känner det. Men jag har plötsligt börjat känna mig så himla bekväm. Kan vara mig själv mycket mer med fler personer än bara några få. Väldigt kul! Jag bad ju om det i fredags också kom jag på idag. Det kan vara förklaringarna till att spänningarna har släppt :)

Åh, jag hade gitarrlektion idag. Var härligt asså, inte haft nån lektion på typ en månad. Japp, ville bara säga att jag tycker om att spela gitarr.

Nä nu ska jag riva ut säcken med kläder... kram på eder alla, och fortfarande: När livet känns grått - leta efter färger!

I'm Yours/ Victoria

Kommentarer
Postat av: mamma

VILKEN bra ide och va bra sagt Victoria! Alltså det där med att leta efter färger. Vilken vishet! Det är kanske DÂRFÔR man blir så glad på hösten när man ser alla vackra höstfarger?! Man BLIR faktiskt glad av färger! Var det en lyckad utklädningsdag i skolan? Tycker det va en superbra ide! Va skönt att du känner dig bekvämare i klassen! Det har du bærra godt a!

2009-11-18 @ 05:04:53
Postat av: mamma

VILKEN bra ide att klä sig ut! Hade ni kul? Va blev du? Och vilket bra visdomsord du hade där på slutet, Victoria! Kanske det är

därför man blir så glad av alla färgerna på hösten?! För man BLIR verkligen glad av färger, eller hur?! Kanske man skulle starta en facebookgrupp för att få mer färg på tillvaron?! Och va skont att du känner dig bekvämare i skolan! "Det har du bærra godt a!"

2009-11-18 @ 05:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0