Ja, vår klass är grymmast



Var bara tvungen att sno den här vackra bilden från Elviras facebook. Alla är tyvärr inte med, men håll med om att dem som är med är några riktiga hetingar?
Hoj hoj hå

Dagens korta fakta:
Ikväll blir det lovsångsövning om inget dramatiskt händer. Den nya dansen gick bra för första gången idag. Jag fick gå 20 minuter tidigare från matten idag för att jag är snabb. Jonas ringde nu och han kommer upp hit en stund om inget dramatiskt händer. Mina smutsiga kläder vimlar runt i tvättmaskinen nu om inget dramatiskt hänt. Jag sorterade allt själv. Chansade.

Hejdå alla människor. Klä ut er om ni har tråkigt.

kram från allas eder Vicitickitoria

Kommentarer
Postat av: Victoria

Mer utfyllnad...börjar känna mig lite knäpp nu men har man börjat så får man ju fullborda sitt verk

2009-11-25 @ 19:31:29
URL: http://jensenvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0