Hungry



Hippien, Pottern, Clownen <3 Nicolen, Sigriden, Tracyn

OJoj, sitter här och lyssnar på julmusik...längtar till jul. Men det är faktiskt inte därför jag lyssnar på Steven Curtis Chapman julskiva just nu. Jag letar efter en låt, vilken Elisabeth och jag ska göra en dans till. Vi ska dansa och spela drama på julkonserten 13:e december. Sheeet, det är ju inte alls länge till....hum, varför blir alltid sånna här grejer stressiga??

Var så kul på engelskan idag. Vi fick göra en skräcksketch på engelska och visa upp för resten av klassen. Fanny var en zoombie och jag försökte döda henne men hon misshandlade mig till döds istället...vad hemskt det låter. Vi hade väldigt kul :) Skrattade mycket när jag kollade på de andras också, det blir ju bara bra grejer när man går i en musikalklass. Ingen som direkt är rädd för att spela upp nåt in public.

Teaterfröjden fortsatte på teaterlektionen, då vi fick jobba med de manus vi skrivit. Utveckla hur scenen skulle se ut, tänka igenom våra roller, repa, leta rekvisita. Gillar verkligen det här med att göra en egen liten teater och gillar dom i min grupp, för alla är lika knäppa :)

Nu ska här snart ätas med My och Lena. Sedan bär det av i Josefs bil till ungdomsgården. Träffa kompisarna man inte träffar på hela veckan. Spela gitarr i lovsången. Puss på det <3

neej, bon apetit på mig och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Utfyllande kommentar, bara för att det ska se bra ut ;) puss på det

2009-11-25 @ 19:29:48
URL: http://jensenvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0